Використання "карт розуму" та "хмари слів" Сходинки 2 клас
Если вы входите в класс, от которого трудно добиться слова, начните показывать картинки, и класс заговорит, а главное, заговорит свободно…». К.Д.Ушинский Інформатика розглядається як найважливіший компонент загальної освіти сучасної людини, що грає значиму роль у вирішенні одного з пріоритетних завдань освіти - формуванні цілісного світогляду, системно-інформаційної картини світу, навчальних та комунікативних навичок та основних психічних якостей дітей. Враховуючи психофізіологічні здібності молодших школярів, а саме те, що до 8 років у дітей переважає наочно-образний тип сприйняття інформації та мислення, при викладанні предмету «Сходинки до інформатики» у 2 класі можна використовувати «карти розуму». При вивченні нового матеріалу теоретичного або практичного змісту схема відіграє роль опори знань. Наприкінці теми такі схеми застосовуються з метою узагальнення, рефлексії, наочності подачі основного матеріалу теми.
З метою мотивації навчання, підвищення інтересу на уроці пропонуємо використовувати «хмари слів», які можна роздрукувати, або продемонструвати на екрані комп’ютера. Подані «хмари слів» були створені за допомогою ресурсу Tagxedo-Creator (адреса ресурсу -http://www.tagxedo.com/). Даний ресурс не потребує реєстрації, хмару можна подавати у вигляді, наприклад, пташки, карти Китаю або іншої форми. Є можливість змінювати колір, розмір, форму, фон та відстані між словами. Можна запропонувати адресу ресурсу найбільш допитливим дітям, щоб вони створювали свої «хмари слів» до вивчених тем.
|