КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ УЧНІВ
Вступ
Завдання
Ресурси
Порядок роботи
Оцінка
Рекомендації
Підсумки
Рефлексія
|
|
Середній
|
Достатній
|
Високий
|
Розуміння
завдання
|
Включені матеріали, що не мають безпосереднього відношення до теми; використовується одне джерело, зібрана інформація не аналізується і не оцінюється
|
Включаються як матеріали, що мають безпосереднє відношення до теми, так і матеріали, що не мають відношення до неї; використовується обмежена кількість джерел
|
Робота демонструє точне розуміння завдання
|
Виконання завдання
|
Випадкова підбірка матеріалів; інформація неточна або не має відношення до теми; неповні відповіді на питання; не робляться спроби оцінити або проаналізувати інформацію
|
Не уся інформація узята з достовірних джерел; частина інформації неточна або не має прямого відношення до теми
|
Оцінюються роботи різних періодів; висновки аргументовані; усі матеріали мають безпосереднє відношення до теми; джерела цитуються правильно; використовується інформація з достовірних джерел
|
Результат роботи
|
Матеріал логічно не побудований і поданий зовні непривабливо; не дається чіткої відповіді на поставлені завдання
|
Точність і структурованість інформації; привабливе оформлення роботи. Недостатньо виражена власна позиція і оцінка інформації. Робота схожа на інші учнівські роботи
|
Чітке і логічне представлення інформації; уся інформації має безпосереднє відношення до теми, точна, добре структурована і відредагована. Демонструється критичний аналіз і оцінка матеріалу, визначеність позиції
|
Творчий підхід
|
Студент просто копіює інформацію із запропонованих джерел; немає критичного погляду на проблему; робота мало пов'язана з темою веб-квеста
|
Демонструється одна точка зору на проблему; проводяться порівняння, але не робляться виведень
|
Представлені різні підходи до вирішення проблеми. Робота відрізняється яскравою індивідуальністю і виражає точку зору мікрогрупи
|
|